mandag 28. februar 2011

Resultat av Mentors "Manndomstest"

Da er det vel på tide at jeg skriver ned noen ord her også, ikke det at ord betyr stort, men en sammensetning av forskjellige ord kan jo bety og mene noe...
Det er nå gått fjorten dager siden "manndomsprøven" ble lagt ut, det er kommet mange gode forslag, og jeg beundrer deres kreativitet. Det skal bli spennende og følge med dere vidre, jeg har nok flere på lur.


Har brukt:
Bazzill og silkebånd fra Amelinescrapping, metallpynt fra Korthobby, mønsterark fra usikker kilde,
som serviett har jeg brukt osteklut fra Happy Hobby (les mer om dette fantastiske produktet hos scrappehuset.blogspot.com).
Knappen i "halsen" på jakken og knappene på jakken er fra bestemors skattekammer.






Har brukt bazzill, og mønsterark fra ukjent kilde,
diverse metall-pynt- bl annet fra Kort hobby, knapper fra farmor sitt knappeskrin







Har brukt - svart og lys Bazzill og mønsterpapir fra Graphic45. Metallpynten er fra Tim Holtz og Korthobby. Stempelet er fra Kort og godt. Som lukkemekanisme har jeg brukt borrelås





Har brukt:

Rødbrun kartong.
Vesten er mønsterpapir fra Panduro.
Klokke fra Kort Hobby.
Sløyfa er et bånd fra et bursdagsgave.
Knapper fra syskrinet.
Stempel fra KH-design og minirose fra Papirloftet.




Vi var så heldige at vi fikk inn ett bidrag fra en av våre lesere, det var sporty gjort og kaste seg ut på den, her er leserbidraget fra Tove




Ny "manndomsprøve" blir publisert fredag 11 mars 2011.
Vi skrives da.

-MENTOR-

8 kommentarer:

Alhana sa...

Å så mange flotte manne-kort.
Takk for inspirasjon :-D

-Sanna- sa...

Wow... så flinke vi har vært her da...... Takk til Tone som ville være med !

-Sanna- sa...

Foressten så oppdaget jeg nå at Tone, egentlig er TOVE !!

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilige dressjakke-kort!!
Perfekt som herrekort!!

Merethe sa...

Riktig navn nå - Gratulerer Tove, gøy at du ble med oss - takk.

Stef H sa...

wow! these are all stunning! what talent you young ladies have!

Bococco sa...

thank you, Staf! How lovely to see you here. :)

Anonym sa...

Arti at jeg fikk være med:) Klem fra Tove:)))