tirsdag 8. februar 2011

Inspirasjon: MORSDAG!

Dagen alle mødre elsker nærmer seg, og vi jentene her i Avisa har satt igang produksjonen av ting til våre kjære mødre. Det er selvfølgelig Morsdagen det er snakk om, og derfor har vi laget litt morsdags-inspirasjon her inne, så håper vi jo at dere blir inspirert, og kan inspirere oss og andre igjen med deres egne kreasjoner!

Koneko
Har pyntet med blomster fra Wild Orchid Crafts, en utstanset fugl, satin-bånd, perler og glitterlim. Oppi er det vanilje-duftlys, sopp-lys og pyntesand i matchende farger.





Merethe
Har brukt mønsterpapir fra Maja Design, hvit og kraftkartong fra Bazzill.
Blomstene er fra Kort og Godt.
Stempelet et fra Whiff of joy og er farget med Promarkers. Fargene jeg har brukt:
Hud: Blush og Ivory.
Hår: Gold, Tulip, Saffron og Vanilla.
Genser: Antique Pink, Coctalil Pink, Pastell Pink og Dusky Rose.
Bukse: Chestnut, Cocao, Cinnemon og Tan.
Sko og kopp: Pastell Beige og Kakhi.



Innsiden av kortet.



Mal til telyskortet

Agnete
Har brukt:
Blomster fra Papirloftet
Tag, noteark og kakepapir som jeg har dynket i Mist fra Amelinescrapping
Stempel fra Kreativ Hobby


Ha en herlig scrappe-aften, alle dere flotte damer! :D

2 kommentarer:

Linda sa...

Kjekt å gi bort egne kreasjoner til morsdagen :)

Her er en av mine gaver:

http://lindaskreativehjorne.blogspot.com/2011/02/morsdag.html

Vivian's hobby side sa...

Gøy og gi og koselig å få hjemmelagde gaver!
Her er mine sjokolade-esker til mammma og svigermor!
http://vivianshobby.blogspot.com/2011/02/har-prvd-meg-pa-noen-melkesjokolade.html