torsdag 10. februar 2011

Nominert hedersgjest: AINA!!!

Dere som har fulgt med i avisen vet dette fra før av - og for alle dere nye kommer en forklaring: I forbindelse med vår oppstart ba vi folk der hjemme nominere 'hedersgjester' for oss, deres inspirsajonskilder! De som nominerte ble trukket ut og får goodiebags, og de som ble nominert får et innlegg om seg her inne.  En av de utvalgte er Aina.

Her er hva hun sier om seg selv:
Jeg heter Aina, er 36 år og gift med Frank. Vi har to døtre, Marthe på 16 og Maria på 12. I forbindelse med Marthes konfirmasjon ønsket jeg å lage et fotoalbum til henne og det endte altså med scrappemani.. og det er en befriende hobby! I løpet av de drøye to åra jeg har scrappet har jeg funnet ut at det er en slags vintage, shabby chic-stil jeg heller til. Liker å dille mye med LO`ene mine..men til syvende og sist er det viktigste for meg å få frem bildet! Mine største inspirasjonskilder er uten tvil Ingvild Bolme og Janine Koczwara, og så har jeg gode scrappevenninner som jeg møter jevnlig. En av de er Synnøve, som var den som introduserte meg for denne hobbyen, jeg er sååå glad i henne for det,hihi! Det er veldig mange flinke scrappere, følger mange av dem gjennom bloggen min :-)
Bidraget mitt til denne shabby-chic inspirerte Valentine-utfordringen har jeg kosa meg med å lage, det ble en skikkelig "klissete" LO, men så blir vi jo litt susete i hodet av denne kjærligheten av og til da ;-)  Mye Prima på denne, både papirer og blomster, litt Tim Holtz, og thickers (selvfølgelig). Har klippet og hullet, revet , svertet og malt..Tekststripa er skrevet og printa selv... 

Aina :-)
Hun har masse lekkert i bloggen sin - vel verdt en titt! 
Noen utvalgte favoritter skal dog vises:


Hun har dessuten blitt med på å lage en LO til vår pågående utfordring, ShabbyChic inspirert Valentine, og for en vakker løsning hun har på den! 


Takk for denne vidunderlige LO'en du har laget til utfordingen vår, Aina!  Og til alle dere andre, la dere bli inspirert, og hiv dere med i utfordringen! :D

4 kommentarer:

Merethe sa...

Så lekker Aina :)

-Sanna- sa...

Denne var skikkelig nydelig.
Romantisk...

Synnøve sa...

Herlig LO av en dyktig scrappedame!

Bococco sa...

Nydelig LO. Den var rett og slett rørende vakker. :)