torsdag 28. april 2011

Mentors manndomsprøve #3 - Pluss en liten konkurranse!

Beklager at løsningen på manndomsprøven kommer litt sent denne gang. Vi får skylde på Påsken.
Mentor har vært innom og tittet på hva Papirdesignerne har fått til, og er meget imponert. Det var tross alt ikke den letteste oppgaven.

Denne gang fikk vi ikke inn noe bidrag fra dere lesere, men vi tar selvkritikk for det, i og med at vi ikke hadde lagt ut "den blå frosken" i innlegget.


I og med at det ikke blir kåret noen gjestedesigner fra denne runden, oppfordrer vi derfor til en liten oppgave:


Hvis du har lyst til å prøve deg som gjestedesigner for Papiravisen kan du gjøre som følger:


Legg igjen en kommentar til dette innlegget.


Heldig vinner vil bli kåret, og får være med oss som gjestedesigner i Mai!


Her kommer hvertfall flotte bidrag fra Papirdesignerne, samt fra Bodil, som har vært en drøm å ha som gjest denne mnd. Tusen takk, Bodil!

Bodil
(Klikk på navnet hennes for å se hennes fantastiske blogg!)




Brukt TiddlyInks digi og blomster fra IamRoses. Insp. fra sangen er teksten "Heaven or hell" (this could be heaven or this could be hell) 

Slide- kort.
Digistempel fra TiddlyInks og er farget med Promarkers.
Primablomster fra Papirloftet.

Brukt TiddlyInks digi



Maiutfordringen vil bli mye mye lettere, folkens, så vi håper at dere vender tilbake for å delta!

Pst: Husk kommentaren, da! ;) Frist 1. Mai kl 21:00

12 kommentarer:

Dorthe sa...

Jamen så smider jeg da en kommentar - hihi. Er det bare mig der ikke kan se en vinder af udfordringen der sluttede d. 5. april? eller er der ingen vinder? Det er en smule forvirrende :o)

-Sanna- sa...

Heisann Pips.
Du ser vinneren ved å skrolle deg ned hele siden og så trykke på eldre innlegg. Da kommer di til den rette siden....

Kristin Langnes sa...

Oi, så spennende med mulighet som gjestedesigner. Jeg er gjerne med på muligheten til å bli det!

Anne sa...

Det er en spennende mulighet, så jeg vil gjerne prøve lykken ;-)

Fantelanten sa...

Hei

Jeg hadde laget kort til utfordringen men glemte å maile det, snufs. Sånn kan det gå når man får vite at eldste jenta mi skal gifte seg,

Helle sa...

Dette høres jo spennende ut,så ta med meg når dere vurderer nye ♫
-Helle-

Camilla sa...

Wæææ.. dette er litt skummelt syns jeg. Man byr liksom på seg selv, og kan risikere å bli "dumpa" :P

Note to self: Selvtillit kommer ikke av det å bestandig ha rett, men det å ikke være redd for å ta feil.

Så her I go! :P

-Sanna- sa...

Jeg blir dumpa stadig vekk, jeg.
Men det preller av :)) Så hopp i det du, Camilla. En av dere blir heldig denne gangen og en annen neste gang. For her kommer flere sjanser !!

livmme sa...

Høres spennende ut! Er med på alt som er gærnt jeg *glis*

Anita Lise sa...

Jeg drister meg til påmelding, spennende utfordring :) Alt gærnt kan jo ikke bli verre..hehe!

Mona sa...

Det hadde vært kjempegøy å vært gjestedesigner - så jeg slenger inn en kommentar :)

Siw Eldhuset Hansen sa...

så spennede:) Så mange fine bidrag fra papirdesignerne:)