mandag 11. april 2011

Grorud-treffet

Da er det over. I helga som var 9. og 10. april var det igjen klart for et av, om ikke det største scrappetreffet i landet - Grorudtreffet. Langt over hundre damer var samlet på samfunnshuset på Grorud - klare for en helg full av scrapping, latter og moro.

Dette treffet arrangeres to ganger i året - i april og i november. Treffet har en egen blogg der du kan lese mer - HER...
Å dra på treff er en opplevelse i seg selv og lar seg ikke så lett forklare. Du opplever vennskap, latter og kreativitet i en salig blanding. På treff har jeg fått kontakt med folk jeg bare har pratet med i forumverden og det er gøy å se ansiktene bak de ulike nickene...

Det er så gøy å se alt det lekre som lages her i denne scrappeverden og man lærer alltid noe nytt bare ved å se på andre.

På dette treffet er vi også så heldig at hele fire butikker stiller opp for oss, så da kan vi jo få oss noen ekstra godbiter også :)
Vi får også lodd for det vi lager og har muligheter til å vinne mange flotte premier - jeg vant en :) og jublet høyt...


Her er ett par bilder som viser en liten bit av hvordan vi hadde det. Bildene klarer jo likevel ikke å vise fram alt - bl.a. all latteren som runget gjennom lokalene.

Vi har også mulighet til å sove over her, dersom veien hjem føles ( eller faktisk er) for lang - så da sitter vi og scrapper til de sene nattetimer og er klare igjen ganske tidlig neste morgen...

Jeg er ganske sikkker på at alle som har vært på treff vil si at dette må de oppleve igjen og igjen og igjen. Det har vi ofte mange muligheter til. Det er nok litt forskjellig fra sted til sted i landet, men rundt om i hele landet våret arrageres det små og store treff. Har du ikke vært på ett vil jeg anbefale deg i å finne et du kan dra på. Treff er toppers :)

2 kommentarer:

-Sanna- sa...

Wow, det så kjekt ut.
Lå du på flatseng, Merethe....??

Merethe sa...

Jeg hadde med meg sovepose og en tynn madrass - funker fint for en natt det :)