søndag 4. november 2012

Vinner og topp 3 i oktober

Tusen takk for alle de flotte bidragene som har kommet inn 
- det er så gøy å se og det gir masse inspirasjon.

Oppgaven var "Boys and their toys" - å lage noe til en gutt/mann.

Vinneren er trukket ut og den heldige er



 Send oss adressen din på e-post papiravisen@gmail.com
Ta gjerne med deg banneret vårt inn i bloggen din. Det finner du i sidebaren.


TOPP 3

 For å velge ut topp 3 måtte jeg gå flere runder og klarte såvist å bestemme meg. 
Men de tre på topp ble



 









Gratulerer alle sammmen.
Ta gjerne med dere banneret vårt fra sidebaren inn i bloggene deres.

6. november er vi klar for ny utfordring - vi sees :)

3 kommentarer:

Tone-Lill sa...

Grattis til vinneren Henriette 
Og tusen takk for den hyggelige overraskelsen å få
LOen som topp 3. Jeg tar "knappen" med meg tilbake til bloggen min :)
Ha flott å kreativ uke 

Angella sa...

Sååå gøy...tusen takk :)

klem
Angella

sough sa...

site link Balenciaga Dolabuy moved here replica louis vuitton Homepage designer replica luggage