onsdag 25. mai 2011

Mentors Manndomsprøve - DT bidrag

Nå vil vi vise fram våre løsninger på Mentors Manndomsprøve, som denne gang var å la seg inspirere av Melodi Grand Prix.
Vinnere vil bli kåret i morgen og premiene denne gang er:
1: Gjestedesigner hos oss neste måned.
2: Ett stempel fra WOJ.

Dette var siste Manndomsprøve før sommeren, men vi håper å komme tilbake med flere utfordringer fra vår Mentor til høsten.
Denne gang har vi også hatt med oss en Gjeste-designer.
KRISTIN har lagd denne flotte LOen med bilder og minner fra MGP.
Besøk gjerne bloggen hennes også, for hun er kjempedyktig og lager mye fint.


Jeg har latt meg inspirere av fjorårets mgp og det slagordet de hadde, "Share the moment"
Jeg har brukt blomster fra I am roses.


Det er vel ikke vanskelig å se hvilken MGP-låt jeg har tenkt på.
Jeg kombinerer denne oppgaven med et ønske fra barnebarnet mitt, Mathilde.
Hun skal i bursdag igjen og ville gjerne at jeg skulle lage et kort.

LAILA
Jeg har tatt i bruk opptil fler mgp-låter i dette kortet, Ikke kronologisk, men skal ialle fall passe i rekke etterhverandre. Alle norske :D
Mitt bidrag er inspirert av flere ting fra MGP
Rockesanger som bl.a. In my dreams
Musikkgleden
Stjernefactoren

Mitt bidrag er inspirert av hele MGP-showet og årets vinnere er selvfølgelig med.

Husk på: du kan levere dine bidrag helt frem til i kveld, onsdag, klokken 22.00!
Håper DU blir inpsirert av våre MGP-minner :)