onsdag 23. februar 2011

Hedersgjest: LAILA!!!

Da har vi kommet til enda en av de scrappere som dere har nomminert. Laila som i bloggverden går under navnet Pink Lady.


Her er hva Laila sier om seg selv.

Tusen takk til Ann Elin som nominerte meg til Papiravisen...veldig moro:-)

Jeg heter Laila og har drevet med scrapping i ca fire år:-) Min kjære venninne Elisabeth tok meg med på treff hos Papertrends i Oslo.
Lo litt av alt det alle hadde med seg...jeg hadde bare med meg saks, lim og bilde. Jada, det gikk veldig fort så var jeg hektet!!
Revolution, QK-dies og XXL-koffert ble fort investert i:-) Startet med LOèr..har laget 3 albumer foreløping.

Jeg skulle ikke lage kort! Det siste året har jeg BARE laget kort!! Som alt i denne herlige hobbyen...det man sier nei til, har man til slutt uansett!!
Regner med det er flere som kjenner seg igjen:-). BORN TO SHOP passer perfekt ifølge mine kjære her hjemme.
Sier til meg selv etter hver handle runde...at nå har jeg nok!! Hmmm, det sier du hvergang hører jeg da:-) Helt til neste gang:-)
"Må Ha" lista blir bare lengre og lengre..særlig etter bloggrunder!

Mine favoritter av verktøy til kort er nok Martha Stewart/EK puncher:-) Kjennetegner nok mine kort helt klart!
Veldig glad i å bruke roser:-) Med Wild Orchid Craft på nett er det enkelt og greit å få en pakke i posten.
Bor ca 10 min unna Bikuben..alle scrapperes himmel:-) Innom der ca en gang hver 14 dag eller oftere:-)

Min scrappestil er ikke så variert..ennå:-) Har mine mønster ark/bazzil, puncher, spellbinder/QK- dies, roser, perler, charms, bling og bånd er jeg super fornøyd!!

Startet min blogg for ca 1 år siden og her henter jeg masse inspirasjon hver eneste dag. I tider tar bloggen mere tid enn kortlagingen.
Det blir annerledes nå i 2011...scrapping er jo hobbyen da:-) Vil ikke nevne noen spesiell person som inspirerer meg..ingen nevnt ingen glemt!!
Kan vel si det sånn at alle jeg besøker i bloggverdenen gir meg gode ideer, tips, råd og mye inspirasjon!!

Er så heldig å ha flere gode venninner som elsker denne herlige hobbyen!! Vi arrangerer fast treff her på Skedsmokorset en gang i måneden.
Her koser vi oss med mye latter, god mat og scrapping til de sene nattetimer:-)

Scrapping er den fineste hobbyen jeg noen gang har drevet med. Ikke mange andre sammenheng du kan være helt stille uansett
hvor mange som er sammen, kreative, sosiale og møte såå mange hyggelige personer?!! Helt klart en aktivitet som er kommet for å bli hos meg:-)

Ønsker alle en fin og kreativ uke! Klem Laila.


Her et er av de siste kortene til Laila, laget med flotte ark fra Maja Design.

Laila nevner det selv også, men en ting som jeg synes kjennetegner kortene hennes er bruken av flotte puncher - det er hun fenomenal på. Ta turen inn i bloggen hennes og se på alt det flotte hun lager.

Hilsen Merethe

1 kommentar:

-Sanna- sa...

Takk for akk koselig informasjon om deg og ditt papirarbeid, Laila.
Jeg har jo fulgt deg en stund og kan underskrive på at du lager myyyyye fint. Har fått mang en god idé hos deg !